martes, 12 de noviembre de 2013

Γένους ανδρικού

Στην Ελλάδα έγινε γνωστός ως ο «Mr Everything», πρωταγωνιστώντας στο βίντεο κλιπ της Αννας Βίσση. Στο εξωτερικό, όμως, εδώ και πολύ καιρό είναι ο «ωραίος Έλληνας» που συμμετέχει σε μεγάλες καμπάνιες. 

Βγάλε την μπλούζα!». Ο Γιώργος Μπαβέλης αντιμετωπίζει με αμηχανία τέτοιου είδους προτροπές, όσο κι αν τώρα εκείνες αφορούν τη φωτογράφησή του. Συνηθισμένος είναι, ναι. Αλλά, είναι και απροσδόκητα χαμηλών τόνων, σε σημείο να αναρωτιέσαι ποιο είναι, επιτέλους, το φυσιολογικό στο χώρο των ανδρών μοντέλων: Η τόση υπερέκθεση για να καλύψουν την πιο εύκολη δημοσιότητα των γυναικών συναδέλφων τους, ή ο αυστηρός επαγγελματισμός;

Για τον Γιώργο Μπαβέλη σίγουρα ισχύει το δεύτερο. Η δημοσιότητα απλώς ήταν το αποτέλεσμα του επαγγελματισμού του: Αυτή τη στιγμή είναι ίσως το μοναδικό μοντέλο από την Ελλάδα που κάνει ουσιαστική καριέρα στο εξωτερικό, καθώς ανάμεσα σε άλλα, συμμετέχει στην πανευρωπαϊκή τηλεοπτική καμπάνια της Volkswagen, ενώ μόλις πριν από λίγες ημέρες επιλέχθηκε ως το κεντρικό πρόσωπο της πανευρωπαϊκής καμπάνιας της Davidoff. Κι ενώ εκτός συνόρων είναι, ήδη, περιζήτητος, στην Ελλάδα χρειάστηκε να πρωταγωνιστήσει στο βίντεο κλιπ της Αννας Βίσση για το «Everything», προκειμένου να τον ανακαλύψουν όλοι. Αλλά, είπαμε, ο Γιώργος Μπαβέλης είναι χαμηλών τόνων και αυτού του είδους η αναγνωρισημότητα διυλίζεται σε επαγγελματική καταξίωση. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
Το 25χρονο μοντέλο γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη, από πατέρα αστυνομικό και μητέρα που αν και αποφοίτησε από την Αμερικανική Γεωργική Σχολή, προτίμησε να αφιερωθεί στην οικογένειά της. 

 
«Μεγάλωσα σε ένα σπίτι όπου υπήρχε πολλή αγάπη, στοργή και τρυφερότητα», τονίζει. «Ακόμα θυμάμαι τα παιχνίδια με τα άλλα παιδιά στους δρόμους της Καλαμαριάς. Λάτρευα το ποδόσφαιρο και αφιέρωνα όλο τον ελεύθερο χρόνο μου στην μπάλα. Αργότερα, εντάχθηκα στην ποδοσφαιρική ομάδα του Απόλλωνα Καλαμαριάς και έπαιζα επαγγελματικά για επτά χρόνια. Σήμερα, αν και οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις είναι πολλές και αναγκάζομαι να λείπω συχνά στο εξωτερικό, συνεχίζω να παίζω ποδόσφαιρο και χαίρομαι πραγματικά που είμαι μέλος της ποδοσφαιρικής ομάδας του περιοδικού "Men's Health", μαζί με τους Κώστα Φραγκολιά, Κώστα Γκρέκα, Νίκο Αναδιώτη, Ιάσονα Σωτηριάδη και άλλους συναδέλφους μου μοντέλα».


Το μόντελινγκ ξεκίνησε για τον Γιώργο ένα χρόνο πριν. Η εξέλιξή του ήταν πολύ γρήγορη, αφού άρχισε να πρωταγωνιστεί σε διεθνείς διαφημιστικές καμπάνιες και μεγάλα fashion shows.
«Ήταν μόλις είχα γυρίσει από τη Μύκονο, όπου δούλευα σε διάφορα γνωστά εστιατόρια του νησιού, όπως το "Mamaca's", το "Apaloosa" και η "Παράγκα". Μου άρεσε το νησί, έμεινα εκεί για πέντε ολόκληρα χρόνια, χειμώνα - καλοκαίρι, το έζησα σε όλες τις όμορφες και λιγότερο όμορφες στιγμές του», λέει. «Είχα όμως κουραστεί, ήμουν σε μία περίοδο που δεν ήξερα τι ακριβώς ήθελα να κάνω, όταν γνώρισα τυχαία τον Έλιο Αλνέτι, σημερινό μου μάνατζερ και καλό μου φίλο. Μου πρότεινε να γίνω μοντέλο. Σκέφτηκα ότι δεν είχα τίποτα να χάσω. Όταν μάλιστα ξεκίνησα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα να παίρνω δουλειές, άρχισε να μου αρέσει όλο και περισσότερο το καινούργιο μου επάγγελμα!», συνεχίζει. 

 
Πώς αντιμετωπίζει το ενδεχόμενο μόνιμης καριέρας στο εξωτερικό;

No hay comentarios.:

Publicar un comentario